Metinis spaudos auditorijos tyrimas
Šių metų vasario–balandžio mėnesiais viena didžiausių pasaulyje duomenų, įžvalgų ir konsultacijų bendrovių „Kantar“ atliko reprezentatyvų spaudos auditorijos tyrimą. Tyrimo metu analizuoti 103 leidiniai: 8 dienraščiai, 34 savaitraščiai, 3 dvisavaitiniai, 34 mėnraščiai ir 17 dvimėnesinių/ketvirtinių leidinių. Telefonu ir internetu buvo apklausta 1 616 respondentų, kurių amžius 16–74 metai. Leidinių skaitomumo tyrimą „Kantar“ grupė atlieka 23 šalyse.
Šių metų tyrimas rodo, kad vidutiniškai bent vieną spaudos leidinio numerį skaitė 71 proc. Lietuvos gyventojų. Pernai šis rodiklis buvo 62 proc., tačiau tyrėjai pažymi, jog iš dalies pokyčius lėmė ir atnaujinta tyrimo metodologija – vietoj apklausų namuose gyventojai apklausti telefonu ir internetu.
TOP 5 mėnesiniai leidiniai
Nr. 1. „Sodo spalvos“. Vidutinė skaitytojų auditorija – 94 200 (4,5 proc.).
Nr. 2. „Moteris“. Vidutinė skaitytojų auditorija – 83 300 (4 proc.).
Nr. 3. „Iliustruotoji istorija“. Vidutinė skaitytojų auditorija – 80 000 (3,8 proc.).
Nr. 4. „Cosmopolitan“ (liet. k). Vidutinė skaitytojų auditorija – 78 400 (3,8 proc.).
Nr. 5. „National Geographic“ (liet. k). Vidutinė skaitytojų auditorija – 72 400 (3,5 proc.).
Visą tekstą galite paskaityti interneto svetainėje www.tns.lt.